Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


 

5.     Az információ és új tudás közvetítésekre alkalmas helyi csatornák

A Sárosdi Újság volt az első nyilvánosságfórum, ahol helyi publicitást kapott a program. Aztán ugyanitt többször bemutattuk a projekt elemeit, mozgósítottunk a kérdőíves helyi közvélemény kutatásra, az utcaközösségek szerveződésére, bemutattuk a települési koordinátort.

A másik írott információt közvetítő eszköz a Művelődési Ház és a Polgármesteri Hivatal által a képzéseket, utcaközösségek szervezését hírelő plakátok, szórólapok sora. Ezek hatékonysága változó. Függ az időzítéstől és a célba juttatás hatékonyságától is. Tapasztalatunk szerint a személyes megszólítás hatékonyabbnak bizonyult, és akit egyszer sikerült elhívni, az a hallottak alapján már tartósan bekapcsolódott a munkába.

Az utcaközösségi gyűlések mindegyike, alkalmat és lehetőséget biztosítottak a program bemutatására, ezáltal széles személyes körben való terjesztésére is.

A faluban interneten is elérhető a sárosdi honlap. A TÁMOP program időközben elkészült honlapja feltöltés után kisebb, az internetet használó körben nyújt(hat) folyamatos, részletes információt.